❤A sawet moment -,-❤
Thursday 4 July 2013 | 05:25 | 0 love drops
Hi. Okay. Sihat? Hope semua sihat lah k. Aicehhh, dahlama tak hapdate kan. ehhh? Lama sangat -.- Choyyy. Hahaha. Nak story kebenda haaa rini? Emmmm. K, wa puns taktahu nak cerita apa senanye.

K aa, cerita apa yg berlaku masa dkt sekolah tadi. Cehh, apa yg berlaku eh? Ayat skema nak mampuihh. wkwkwkw. Tadi mmg bengang gilaaa aaa waktu Addmath. Kena berdiri ramai ramai sbb tak siap kerja. Haha. Hampir semua kot. Jadah dia. Cikgu addmath tu seriously annoying gilaaaa. Aku kdg kdg takfaham dgn dia tu. Phewwww. And selalu jugak tak siap kerja dia. Hmmmmmmmm. Baik kan aku?

Hahaha. Then tadi masa tengah buat dia check buku aku, lepastu tgok bnyk taksiap dia terus pukul pukul manja gitewwwww. Lahaii. Hahaha. Chill aa. Dah biasa tak siapkan addmath. Normal lettuww. Kan? Hahaha.
Mujib lagi bangang. Cari pasal dgn aku dlm kelas. Bodoh betul. Hari hari tak cari pasal, tak bahan aku, mesti tak sah. ada je benda dia nak bahan. Shit. Nasib baik aku sabar. Kahkah. Nak nganjing pasal silat ah, Twitter aa. kebnda tahh. mcm budak budak. Lols.

Wa syg classmates kental 4Teknik1 ;D Kitorg dah mcm satu family. Semorang rapat. Hahaha. Mmg bestt ahhh ;p Wkwkwkw. And setiap hari ada je bnda nak gelak dgn diorg. Tak kira even lelaki or pompuan. Kdg cikgu pung join sekaki. Amboihhh kemainn jemahhh ;p Hahha.

Ehhhh, okayyyyy. Bye. Tu je nak hapdate. With love, Eyza x xoxo x

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥