❤Only A Story :D❤
Sunday 20 January 2013 | 01:02 | 0 love drops

Assalamualaikum :) Bersyukur kita ke hadrat ilahi, kerana diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah yang tercinta ini. Apa khabar semua? Hahaa. Rindu tak rindu tak? Aicecece. Rindu cakap ahh rinduu ann -.- K, perasaaaann -..-'

Amacam sekolah? Ada best kah? Alhamdulillah, aku dpt masuk 4Teknik1. Subject tambahan kelas tu, Prinsip Akaun, Perdagangan and Add Math. Wahhh! Add Math sehh. Ramai yang cakap subject ni susah. And i think so. Mmg susah kot. Tanya batch-batch yang lepas, yang amik subject AM tu pun, diaorang kata susah nak lulus. What? Susah nak lulus? Maknanyaaaaaaaaaaaaaaaaaa......... Hmmmm...... Takpe lah, aku try seboleh mungkin. Cehhh... Kalau takboleh, maybe aku drop. Kot? Ehh? Lol -.-
Cikgu AddMath aku ni, annoying sikit. Haesh, aku dengan Umi selalu menganjing dia. Nampak dia jeh, cakap cikgu kesayangan lah apalah.  HAHA. Jahat kan kitaorang? Dia dahlah cikgu rumah jingga. Jangan dia conquer semua sudehh --'

Semalam, 19/01/2013. Last day, Farah dengan Nayli dekat SMK Senai. Isnin nih diaorang dah berpindah pergi Sekolah baru diaorang. Farah dapat pergi Kolej Vokasional Perdagangan JB, Nayli pulak Kolej Vokasional ERT Azizah JB. Hmm. Serious sedihh gilaa babe. Takde aa membe nak gelak-gelak dalam kelas dengan aku lagi pasni. Aku kalau jumpa Farah, sehari tak ketawa mmg tak sah. Mesti ada jeh benda nak ketawa. Even benda tu tak lawak tapi benda tuh akan jadi lawak bila dgn kitorang. Hmm tapi tuh semua dulu. Lepasni dah takde dah nak ketawa-ketawa bagai. Nak ketawa pun dengan Umi, Aliah, Afikah. Hmmm.
So, semalam Aku, Aliah, Afiqah, Adik, Kakak, Mila, Kitit and Nora pergi KFC nak celebrate the last day with Farah and Nayli :') Yesterday was the best moment and our sweet memories :')
Then masa nak balik tuh, kitaorang salam, peluk semua dgn Farah and Nayli. Then, masa two BestFriend nih, Aliah dgn Farah salam, tiba-tiba jeh airmata Aliah mengalir. Aduhhh, aku ni dah lah sensitif, takbole tengok org nangis ni. Dengan aku aku sekali nangis tahu tak... huwaaaaaa, sedihhh babe :') Kalau nak meet diaorang lagi pun, masa cuti sekolah nanti. Hmmm.
Pengakap Udara form4 dah tinggal Aku, Aliah dgn Mila jeh. Farah dah pindah :'( Dulu kalau ada kem biasanya berempat. Sekarang, dah bertiga je. Nasib baik Afiqah nak masuk pengakap, boleh lah jugak dia teman Aliah :3

                                         *diorang nih haa yang nak pindah
                                        
I'M Leaving on the night train :') *ayat Madam Baizura untuk Nayli dgn Farah 

Nah tengok lah gambar-gambar kitorang semalam :'D Kitaorang lah yang paling bising dekat KFC tu. Almaklum, KFC tu kitaorang yang punya :D Wakaka.








Tuh jelah aku boleh bagi tengok, yang lain g tengok kat fb ehh :) Byeee

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥