Sunday 20 January 2013 | 01:05 | 0 love drops



Okay, nampak gambar tuh? Kalau taknampak tu, buat-buat lah nampak yee :D
Dia lah partner aku sekarang. 17/01/2013. Tarikh kitorang couple. Yey! Haha. For the two month aku Single, akhirnya aku jumpa jugak gulahati aku. Alhamdulillah :D

Aku try buka pintu hati aku untuk dia, try untuk terima dia, sayang dia. Insya-Allah :)
Aku harap relay kitorang nih tahan lama. Aminnnnn ~ :')
Actually semalam dia ajak jumpa, tapi aku takboleh nak jumpa dia sebab hujan, second sebab nak pergi kfc, third sebab aku tak ade duet. Dia seboleh-boleh nak jumpa aku, hmmm. Tapi aku bagi banyak alasan aku takboleh jumpa dia. Aku cakap next time lah jumpa. And dia just sabar jelah dengan perangai aku nih. Hahaha. Sorry kay biy? :* ILoveYou laaa. *muah kanan kiri*

Muhd Naqiuddin Yusuff bin Razali


Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥