❤Seribu dalam satu :D❤
Thursday 27 December 2012 | 00:08 | 0 love drops

Hi.... Errr.... K ekceli aku taktahu nak hapdate apa dekat blog ni. Haihh, dah kekurangan idea mehh. Ada bnyak cerita ekceli, tapi taktahu nak cerita mcm mana. Haihhh, so sad :'( Bagi lah ilham sikit. Haaaa *kuar mentol* aku ada idea!Kita cerita pasal sekolah nak? Sapa nak angkat bulu hidung sikit. K, tak lawak pun -_- * baling pisau*

So, here we go. Hmm, cer kira cer kira, lagi berapa hari nak naik sekolah? Pehhhh, sumpah cepat gilaa cuti tahun ni. Haha. Tak puas dohh. Macam best pulak cuti tahun ni. *kunyah kalendar*
Dah nak form4 rupanya aku ni. Macam tak percaya pulak. Sekejap nye lahai. Taknak lah naik Form4. Nak form3 je selama-lamanya. Haha. *tarik rambut rosmah* Najib takde rambut, so takbole aa nak tarik rambut dia. Harhar :3

1Januari2013. Yeay! Happy New Year alls :) *excited* Hahah. Orang gila terlebih excited memey acani. So, azam aku tahun ni adalah, Nak Tanam Nanas Depan Rumah Aku! Yeay! Hmm, rasa sedih sangat nak tinggalkan 2012. Banyak sangat kenangan manis, pahit, gembira, sedih and semuanya lah yang jadik kat diri aku. Tahun tuh lah aku couple dgn Adi, banyak gilaaa wei rintangan kitorg, sampai kantoi ngn Parents aku, makcik-makcik aku, tapi alhamdulillah diorang tak marah pun. Aummmm, makcik aku ckp, ' couple-couple jugak, pelajaran jgn lupa ' . Haha lol :3 *muntah-muntah* TETAPI, relay kitorang tak lame :( Hmmm. *kesat hingus* Tahan 10bulan jeh weh. Lepastu Clash and dia anggap aku scandal dia :') Kitorg tak couple pun, tapi just rapat mcm Couple. How sweet that :')
Scandal nih pun taklama jugak, lepas aku buat Fake Relay dgn Azam, dia terus lain. Hm, dia buat relay dgn Anna, FAKE jugak! Tapi lame-lame jadik REAL! Hahaha, sakit hati, sakit jugak, tapi takpe, aku doakan dia bahagia :') Aku keluar dgn Azam pun sbb......teman kitit, haaa teman kitit dgn Anas... Hehhe. Anas ajak Azam keluar. And masatu Azam ajak aku jalan sesame. K, dia ckp aku pendek. Tersangat lah kurang ajar -___-' *pegang pisau mainan* Kitit dgn Anas, aku dgn dia. So, i just go on jelah dgn dia. Takde sape nak marah. Aku pun single mingle dingle lagi tau tau tau...........*kelip-kelip mata*

Adi, kalau kau baca post nih, kalau kau baca lah. Tak baca, lantak kau lah. Hahaha :3
K, aku dgn Azam ekceli takde pape ikatan pun, just only FAKE RELAY! Repeat, FAKE!! Yeahh! Fake!
Dia just anggap aku awek Fake dia. Yee, memang dia panggil aku Biy, Sayang, Iloveyou, missyou bagai, tapi benda tuh semua just FAKE! K, FAKE! Terserah kau nak percaya atau taknak, tapi aku cakap benda yang benar. Kau boleh tanya dia untuk kepastian :) Kay, get it? Aku tahu, sebenarnya kau jealous kan aku dgn Azam? Kan kan? Angguk and cakap Ya cepat?! Kalau tak aku tombok kau. *genggam penumbuk* HAHA. Sebab tuh lah kau pun nak jeleskan aku and then couple dgn Anna kan kan? Hahaha. Aku tahuu lahh :3 Jujur k jujur, aku pun jealous sebenarnya *tutup muka, nangis* Uhukk uhukk. Jealous gilaa kau keluar dgn dia. Hahaha. Takpe, aku tahan lagi nihh :') Nak real relay jugak!!!! *hentak-hentak kaki* Jeles aku tengok couple yang sweet-sweet nihh. Lahaii. Tungg ahh korang kan! *baling selipar kat muka kau*

K dah melewehh -_____________-' Tadi cerita pasal 2012 kan? K, sambung v.v
Hmmm and tahun nih jugak lah aku kehilangan seorang kawan aku yang ceria, peramah, tak kedekut and alls. Hmm, Alfatihah untuk arwah Nurul Zahirah Binti Shukran yang telah kembali ke rahmatullah pada 30Nov2012. Alfatihah :')
Serious, aku mcm takpercaya dia dah pergi tinggalkan kitorg semua. Last aku jumpa dia, 2 minggu sebelum dia meninggal. Waktu tuh, dia ajak aku, kitit ngn mila pegi IOI, carik baju. Aku dgn pokainya dia ajak, and she said, takpe, aku support semuanya. See? Dia takpernah kedekut dgn kitorang. Dia support teksi sampai IOI, support makan kitorang, balik semua. Then malam dia ajak ammar, azan, adi, aku and kitit keluar makan kat kedai belakang econsave. Tuhlah last aku jumpa dia. Dia belanja aku bagai :') Even rumah dekat, aku takjumpa dia lagi dah pastu, dia busy dgn kerja. Sampai lah Jumaat malam aku dpt call dr kitit, ckp dia dah takde. Tepat 12 kitit call aku. And masatu aku rasa mcm aku nak pengsan. Seluruh tubuh aku menggigil. Aku dapat tahu je berita tu, aku terus bgtahu mak aku, and then terus amik kunci motor, amik mila and gerak pergi rumah arwah. Ramai gilaaaa org masatu. Aku nampak kitit, aku terus peluk dia, nangis sama-sama. Pastu mila cerita, haritu jugak dia baru jeh jumpa arwah kat depan rumah dalam pukul 10.30mlm, masatu arwah dgn Ammar. Hmm memang menangis gila gila aku masatu. And then, aku duduk dalam rumah dia, baca yasin, lepastu lepak dlm bilik arwah dgn Ayu, Kitit, Miela sume. Kesian sangat aku tengok mak dia. Pitam, badan pun lemah jeh.Tepat jam 4 pagi, jenazah dah sampai. Masing-masing menangis tak berhenti :'( Aku peluk kitit. Ya Allah, sumpah menangis gilaaaaa, sampai mata bengkak :'( Bayangkan, dari pukul 12 sampai pukul 5pagi aku duduk kat umah arwah, and then pukul 7pagi pergi balik rumah dia. Tido pun dlm bape minit jeh ;'( Memang satu hari suntuk aku taktido. Bila kejam mata, mesti muka dia terbayang-bayang kat minda aku. Haishh.
Esoknya, Aku ikot pergi kebumikan arwah dekat Saleng. Masatu ramai gilaa orang. Member-member dia yang lelaki. Dari Taman Puteri. Serious, terasa gila kehilangan dia. Hmm, tapi apakan daya, Allah lagi menyayangi dia. Kita yang hidup nih, mesti berjuang untuk teruskan hidup, banyakkan beribadat pd Allah :) Zahirah, even kau just rapat dgn aku kat taman jeh, tapi kau lah kawan aku yang ceria, sporting gila, suka kacau org, suka bergurau, buat lawak bagai, suka belanja kitorg. Aku rindu gelak ketawa kau, rindu gurauan kau, rindu semuanya tentang kau. Aku takpenah lupa jasa baik kau kat aku ngn kitorg sume :') Lepasni takda lah org nak call aku, ajak aku keluar jalan-jalan petang lagi, ajak lepak taman same-same lagi, ajak kuar malam lepak taman handal lagi, ajak g chang-chun same-same lagi. Hmm, moga kau tenang di alam sana kawan :') Kitorg disini, hanya mampu sedekahkan Alfatihah untuk kau :') *kesat airmata*

#Masa aku buat post nih, serious airmata aku tak berhenti menitis :( Ya Allah ;'(

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥