❤Kenapa ? :')❤
Saturday 9 June 2012 | 10:36 | 0 love drops

Hi :) Hihii. Nampak tak gambar kat atas nie? Sweet tak? Haha. Gambar ni gelap sb cahaya yang terlindung.
Abaikan muka aku yg mcm teeettt ituuu -..- Tgok muka Adi. Comel kan? HAHA.
Mase ni kitorang tengah tunggu bas nak pergi Dataran JB. *silat*
Kau tahuu tak aku sygg kau wahai Capital A? Tp kau taknampak mcmmana aku sygkan kau? Kau selalu ckp aku mainmain sygkan kau, tp kau tahuu tk aku syg kau mcm mane? Kau tahuu nak sedapkan diri kau je. Haihhh -,-
Tadi petang kau ckp aku lyn kau mcm nk taknak, padahal sape yg lyn dulu mcmtuh? Aku ke kau? K, nak salahkan aku lah nie? K, aku salah kan?
Bila aku reply k , ok , tuh maknanya aku nakkan perhatian dr kau? Susah sangat ke weeh? Setiap hari aku nak kena pendam, kau ingat tak sakit ke wehh? Aku ikhlas sygkan kau lah. Jangan lah kau hilangkan keprcayaan aku kat kau. Tadi aku kat IOI, aku call kau, kau tak angkat, aku mecet tak reply, tau tak aku risau gilaa fikirkan kau? Aku bimbngkan kau? Tp kau? Mase silat tadi, ade kau tegur aku? Layan aku?
Kau abaikan aku adelah. Sentap wehh sentap. Kau fikir aku tak sedih lah semua tuh?
Tak fikir hati aku ni hati tisuu wehh. Aku sensitif, kuat nangis *takenote*
Kau tak fikir pun perasaan aku mcm mane waktu tuhh. Hati aku sakit wehh, fikiran aku berkecamuk, waktu aku fikir nak clash je, sb aku dah sakit hati sngt dgn kau! Balik tuhh aku terus mecet nak mintak clash dgn kau kan? HAHA. Aku dah marah sngat. Memang semua keluar dr otak aku. Mmmg CLASH jelah jwbnye -,-
Dah mecet tuu, aku online terus je IM dgnn ............... *dirahsiakan* tehehehhe :D
Aku luah semua kat dia. Dia pujuk aku. Hmmmm....
Sambil sambil tu aku mecet dgn capital A, dgn Kitit. Kitit marah aku clash dgn dia. Ingat aku nak sgt clash dgn dia ap? AKu sygg dia weehh, sygg sangat :'( Aku takboleh nak tinggalkan dia, mulut aku kata YA CLASH, tp hati aku berat nak lepaskan dia. Berat sangattt :'(
Ayat yg dia bg kat kitit pasal aku tuu buat aku nangis. Jatuh airmata perempuan aku wehh :'(

Bukan aku yg wt keputusan ! Die Nur Izza Syahira Binti Shamsul Amri !! :'( Kau ingat aku nk sgt ke putus nn die ! Kalau kau nak tauu die lh pumpuan petame yg wt aku nnges sbb pumpuan tau ! :'( , kau pikir aku gembira ke nk putus nn die ? Die lh pumpuan petame yg aku pelok ! Kalau bole aku tknak tgl kan die kau tau tak ! :'(
Mase kitit foward balik mecet tu , i feel like, ohh terharu nye :"( *nak nangis*
and my tears drop on my phone. Aku rase bersalah gilaa buat dia mcm tuu. Aku menyumpah diri aku sendiri kat Kitit timee tuu. Aku ni bodoh , sengal, sial , ego ! Aku jahat! Tak fikir perasaan orgg !


Aku ikot kau je :') kalau kau nk clash , terpakse lh , tp lps kite clash kau lh org terakhir yg kpel nn aku :") bb sejak hubungan kite da series , aku sumpah kt diri aku sendiri kau lh org terakhir yg kpel nn aku , andai kate kite clash , mungkin hati aku da jd cm batu kot yg tkd perasaan syg kat pumpuan lg :')

See that? Nie die bg kat aku. Serious, mase aku bace nie air mata aku berkaca. Bertakung. Tunggu masa nak pecah jee. Haihh, kenape lah sweet sngt pakcik nie? Hari hari kita gado, tp mesti baik semula kan?
Ya allah, untungnyaaaaaaa :) Tp aku rasa ni lah gado paling besar kan? HAHA. Tapi baik semula jugak kan?
Ni yg buat aku makin sygkan kau nie :D
Mulai saat nie, sy akan beljar dari kesilapan, dan kesilapan itulah yg akan menghasilkan pengalaman. Dan oleh itu pengalaman lah yg telah mematangkan dan mendewasakan sy untuk mengharungi hidup dan tempuhi cabaran yg penuh onak duri yg berliku ini. Sy akn berubah sikap, akan buang ego yg menebal dlm diri ini, i want to change my attitude. teheee :D Pray for me, yes, i can do it! *genggam tgn letak kat dada* I CAN DO IT !*jerit*


Setiap perjumpaan pasti ade perpisahan . tetapi setiap perpisahan pasti ade penemuan semula . itu yg dikatekan cinta :D

# pandai jugak laki aku ni bermadah ek? HAHA. Terkejut aku. HAHAHA. Pape pun , ILOVEYOUSOMUCH Muhd Jumadi Bin Suhaimi , bye , sweet 6 Month 

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥