❤-Tiada Title -❤
Saturday 5 May 2012 | 10:15 | 0 love drops



Assalamualaikum hamba Allah yang dikasihi sekalian :) Tiba-tiba saja, tak tahu macam mana nak mula and nak mula dari mana. Lama sangat tak menaip inilah jadinya. Banyak idea yang nak dicurahkan, nak dikongsikan bersam-sama umat manusia sekalian, tapi tulah, bila dah ada depan mata tiba-tiba lost of words pulak. Beria k beria -.- Dah lama gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dhoooo aku tak upd. #lame laa sangottt ~*buatmukatengik, tangandidadamatakeatas* boooooooooooo -,-
I'm busy lately ni, nak mid year exam k. Sama mcm korang ann? Kdiammm -.- Korg dah study? Bagus lah sape yg dah tuu k. Aku? Ya Allah, sikit pun belum. Apa nak jadik lahhh kan? Maklumlah i am lazy and so what? Okay, nak mid year exam ni kan, makin kuat debaran jantung aku *dupdapdupdap* jee. K, aku takot k takot. Bila cikgu cakap pasal PMR seriously aku rasa nak hempuk cikgu tuu laju-2. HAHA .Perkataan tuu lah yg amat menggerunkan aku. Ya Allah, semoga aku boleh lakukan dengan sedaya upaya. Sebab kalau kita nak sesuatu, kita kena usaha betul tak? Kan? Kan? Haha. Maybe lepasni lagilah aku jarang upd kott -__-'

-------------K, SKIP PASAL TUU------------

K, gua baru balik silat. Gua sakit-2 badan ni dherrr. Tadi kena berlawan dengan tasha. K, masuk je nak lawan, otak aku blank k. Tak hengat ape yg cikgu ajar teknik olahrage tuu. HAHA. Ketawa je manjang. Cikgu asyik nak aim aku jea. HAHA. Pakwe aku lawan bontot tonggek mcm itik. XP. Kelakar dodol. Mcm lembu nak bertelur.Cikgu tarik kaki aku, then jatuh terhentak sampai bunyi tulang. Cikgu buat muka taik je k. HAHA. Takpe, jasamu akn kukenang ;'D Siku aku sakitttt :'(   K, ngantukkkk siallll -.-' Sakai babi sakai.


#line cam shebai -,- Bye -.-

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥