❤Kau tahu aku Rimas ,tahuu tak ?❤
Saturday, 5 May 2012 | 11:04 | 0 love drops


Eih, apeni wehh,  ex boyfriend aku ni datang carik aku balik. Ape aku nak wat nie wea? Dulu bukan main beria tinggalkan aku, konon ahh cinta smpai mati, haktuihhhh lahh. HAHA.Sekarang  beria gilaaa bhai carik aku balik. Konon berayat manis aaa dengan waaaa ?Mane pmpn-2 kau tuu semua? Mane bodoh pmpn yang kau banggekan sangat tuu. Shebai -.-'
Poyo jee :P
Okay too Paan ,


Soryy, ira takbole pegy kat paan blek k? Ira nyesal k. Lgpun ira da ade boy kan? Paan tahu kan ira da ade? So? Paan kan ade makwe paan yng paan sygkan sangat tu. So, just go ahead with her lah. Ira ngaku k, ira still sygkan paan lagi. *k jujur* Tapi, dulu kalau paan tak buat hal, mesti kita tak clash kan? HHA :D K, bye, missyouuu paan :*

Okay, too ex boyfriend, jangan carik sya lagi tau. Saya taksuka. Plus menyampah. Rasa nak bagi je kasut yg dah tercalit taik babi ni kat muka awakkk. HAHA. XD. k, kambingg rinduuu kerbauu k :')





weehh pakcik, makcik sygg pakcik k? HAHA. LOL. Sweet 5 month k -.- Iloveyou Muhd Jumadi Bin Suhaimi . Kbye -.-





Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥