Friday 25 May 2012 | 05:37 | 0 love drops




Hi, dah lame tak jumpa enn? Rinduu kite tak? Rindu tak? Aicecece, rinduu lettuw. *kembang* Senyum-senyum tuu rinduu lettuw kaan? Hahamboihh kau jemah, bukan main suka lagi aku balik kaan? Hamboih, senyum sampai ke telinga. . xD. Yg lelaki, hensem mcm Abon, yg perempuan lawa mcm Ruminah sidek. *ape kena mengena* K, merepek -_-' HAHA :D Ehh, sat eih, bg den 10 minit sat eih... Nak p wat ayak milo.. Lapaq kemain lagi.. Perut siap nyanyi lagu keroncong lagi haa.. Kebuloqq gilaa ni oii.. Sat eaa, satt..

          -----------10 Minit Kemudian-------------

Haaaa, kenyang puunn. Brkkkkkk~ Alhamdulillah :D Haaa, lamo tgu denn? Lamo koo? Den raso kojap joo haa den wat ayak milooo. *saje buat slang orang nogori* :P Jeles lettuw :P Sape yg betul-2 tunggu 10 minit tu mmg bangang k bangang -.- *k, sorry*
K, nak cerita nihh, nak dga tanak? Tanak dga bole amik stokin hang yg busokk tuu, tutup telinga hang yg penuh dgn taik telinga tuu k? Kalau mmg taik telinga dah tahap maksimum tuhh, lagi baguih, mmg langsung takbole dga laa kan? Confirmly. Hiwhiw. K, izza merepek izza merepek. *abaikan*
Bila daah lama tak hahahapdate memey acani lah jadinya. Mencarut je kejenye. *evil laugh*
K, stop merepek, stop mencarut, stop menyasau izza. Izza, izza, izza. *sebut namo sendiri* gilaaaaa -.-

Ape macam exam? Best perah otak? Best meniru? HAHA. Menipu lah kalau takde yg tiru kaan. kalau betul takde Alhamdulillah lh yee. Hm, tak tanya aku ke mcm mane exam? *tak tnya pun nk bgtau jgk*
Hm, k, tadi paper last k, paper last. And i feel release from tension. Yeahh! *bru mid year exam, belum PMR*
Haeshh, tadi cikgu bgtau markah Paper Geo nd Sej. Bila aku dpt tahuu markah aku, and i feel like kena heart attack. *english broken syg*
Hahai, drop kot due paper tuu. Hm, takpe, baru permulaan. Aku boleh berusaha lagi. Tadi bila dapat je paper tuu, automatic aku terus takde mood. Takde mood nak layan sape-2. Takde mood nak buat ape-2. Hidup aku mcm kosong je. Terus aku diam jee. Mmg aku takde hati dan perasaan nak buat apa. Takde mood dah nak berbual mcm selalu dgn memb-2, nak bergurau, nak main bingo guna calculator. Haihhh, rase mcm jantung aku gugur je dpt tahuu. Sakai much -.-

K lahh, tu je nak bgtauu. Btw, aku rindu boyprengg aku yg kat Putrajaya, yg tengah ada Jamboree tuu. Untunglah kan aku takdapat pegi. Pengetua ni slack, Form3 semua takbole pergi. Sadlife much :'<  Seriously, aku rinda kau gilaaaa lembuuuuuu :'< Bila kau nak balik? 4 hari kan kau kat sane?
Hm, sape nak pegi silat dgn aku nt? Sape nk lyan palotak aku bile kite balik silat sesame? Sape nak layan aku bila aku bosan? Sape nak gado gn aku bila aku nak carik gado dgn kau? Sape nak tenangkan aku bila aku takde mood? Sape nak nasihatkan aku bila aku tga marah? Hm, seriously akuuuuuu rinduuuuuuuuuuu kauuuuuuu wehhhhhh :'< Cepat lahhhhhh balikkkkk !
Wehhh, cpt call akuuuuu! Tapi mcm mana kau nak call kalau kau takde credit kannn sygg? Topup lah, kat sane kan ada JomHeboh! Topup lah, topup lahhhhhh !!!!!!!!!!! Aku rinduuuu kau niiiiii monyetttt !!!!
Nak mecet kau, nak mecet kau! Akuuu bosannn nihhhh!
Kang aku mecet dgn Ammar ke, Azman ke, Daniel Adham ke, kau marah pulokkkkk! :'P
Btw, i really miss you syggg :'*



Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥