❤YEAH . FCUK DAMN BASTARD -!-❤
Wednesday, 11 April 2012 | 00:16 | 0 love drops

Yeah, itu dia FCUK! Untuk kau wahai perempuan yang suka menyundal. Nak hempok aku? Lai lah. Kita tengok sapa kena hempok dulu. Adohhh, tunjal betul.
Aku dah cakap jangan nak menyibuk hal aku. Aku takde nak sibuk hal kau kan?
Buat perangai matured lah sikit. Kau tu dah besar, dah matang. Jangan lah buat perangai mcm budak
10 tahun. Budak 10 tahun pun, tak mcm kau. Haihhh, manusia-2. Suka sangat tabur fitnah merata-rata. Weh, cermin diri kau dulu sebelum kau nak cakap pasal aku kay?
Aku tahu lah kau ''PANAS'' kan? Yeah, thats it. HOT! Repeat, HOT!
Whoooo, HOT nyee kau. Tokojot mak, jah. Amboii kau kau jahh.
Takpaya lah sampai terjojol babi, lancau, pukimak, sial kau tuu. jaga siket mulut bila bercakap.
Kau taksuke aku cakap depan-2 ahh. Apeni ckp belakang-2. Butooooo kau balik-!-.
Jadi manusia biar berakal sikit. Ade otak guna, bukan letak kat tapak kaki. Kchaww '(oo)'
Jangan jaga tepi kain orang lain padahal kain sendiri koyak rabak :D

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥