❤Yeay !❤
Monday 19 December 2011 | 08:10 | 0 love drops


dia cinta pertama saya , awak cinta terakhir saya . bg saya dia hanyalah masa silam awak , tp , awak masa depan saya :)


Holla Assalamualaikum :) Lagi berape minggu nak sch kan ? Taksabar nak sch dohhh :'| But dalam hati takot jugak sebab tahun depan  kitorang naik pagi . Ade rase taksabar and ade rase takot jugak sebab  ade senior wooo :'/ haha , pagi ade senior hensem-2 woo /
Haha , tapi takot jugak sebab budak pagi ni annoying kot ? Kita cakap sikit nanti dia cakap kita gedik la apelaa . Eee , tak mentioned semua . Sesetengah je . Yg terasa maaf yea . haha , # merepek .

Eyza di tagging ni . So , nak maen game ni . Hewwheww . Act , game ni dah lame dah , tapi baru perasan . Hee , sorry Ara :) Chill babe .


// 11 truth about me 

- Eyza for short .
- Know as Eyza or Eyra .
- Taksuka org bandingkan diri aku dgn orang lain .
- Aku pendek # dorang cakap 
- Bakal PMR victim # Omjayy >.<
-Suka KitKat .
- Senai-an and Johorean .
- Panas Baran . 
- Suka buat muka Teging . # muehehe 
- Aku Bukan Tomboy !
- Islam :)

Okay done :) Sekarang nak jawab soalan yg diberi :)

1. You anak sape ?
- Anak Shamsul Amri and Siti Aishah # my beloved parents lol xP
2. You dari keturunan ape ?
- Kalau ikut Ayah , Melayu , Mama Jawa . haha xP Kesuluruhan Melayu Ori lah .
3. Ksut idaman you ?
- Haha , entah . Tak minat sangat lol .
4. Pernah jumpe i ? Kat mane ?
- Absolutely pernah . Kat FB , BLog . Dok ngadap muka wak jea , bosan lol . xP
5. Dah besar nak honeymoon kat mane ?
- Hee , malu la . Nak kat PARIS . Adore that place :) Haha , tapi yg pasti Makkah didahulukan . # nak tunaikan HAJI dulu .
6. Lelaki idaman you ?
- Bak kata Siti Nurhaliza , BIARLAH RAHSIA :)
7. BF ade ?
- I'm Single already . Boyfren dah lari jauh , XP
8. Your favourite colour /
-  Pink , Purple , merah , hitam , coklat .
9. Ade orang panggil name you pelikpelik ?
- Ade . Budak-2 kelas panggil CONOI xP Haha . # annoying :D
10. Pernah pergi tonton wayang dengan siapa ?
- Dengan kengkawan laa and the happy moment when pegi dengan Bfie tercinta # tp tu duluu laa :D hiwhiww
11. Benda yg wajib bawak bile keluar rumah ?
- Handphone , Duet :)



Okay , ni soalan aku pulak kay ?

 1 # lagu yang anda dengar hari ini 2 # movie yang paling best yang anda pernah tonton 3 # benda yang anda buat sebelum anda tidur 4 # benda yang anda buat bila anda sorang sorang 5 # status anda / relationship anda 6 # tiga perangai buruk anda 7 # tiga perangai baik anda
 8 # pergaduhan yang paling teruk yang anda pernah alami
 9 # perasaan anda hari ini
 10 # hari ke 10  , apa yang berlaku
 11 # gadget yang anda ada

Okay done :) Bye . Sayang Muslim . Muahh-2 :* . DP aku kat FB dah bertukar . Jadah Aiman ckp macam Adek Yuna . Phuiii,
Kembang Anak tekak aku weii . xP Byeeeee korang . Nak tidoo nak tidooooooooooo :'O -___-'

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥