❤Ponat eih tapi HAPPY :')❤
Wednesday 21 December 2011 | 07:43 | 0 love drops


Hi assalamualaikum :) Okay , nampak title ? Pasai penat kan ? Aduhh , memey aa penat wehh . Aku berjalan drpd hari selasa sampai harini . Dari pagi sampai petang . Satu KL habih kami pusing . Huahua :D
Haha , lenguh kott kaki aku nih . Aduhh -/- Aku g teman makcik aku amik Kad Matrik kat Kolej depa . Dengan kawan-2 depa nie . Hihii , aku rapat gn Kak Nurul :)  Aww , si comel <3

Hihii , hikhok hikhok . Dah mcm kuda laut dah nih . Harhar :D Aku dari Bukit Sentosa umah pakcik aku naik bas sampai Rawang tak mcm jauh pulak kan ? Mcm dari Senai nak ke CS . Fuhh , dengan keadaan bas yg penuh lagi mampat mcm Sardin , tuihhh . Berdiri lagi , mampuihh penat kaki . Patuhh dah sampai kena jalan lagi pergi stesen rawang naik KTM pergi Bandaraya . Nak pergi bandaraya kena turun lagi Jalan Kaki . Babi yall , jauh siotttttt >.< xP Nasib aku takpakai highheels sebab aku tahu akan jalan jauh . So aku just pakai sliper jee xP Bukan sliper jamban kay ? Sliper fipper toqq ! Harhar # jakun .

First aku berjalan kat Masjid Jamek , Jalan India . # ye kot / Betul la tuhh :P Keling Pariapa sila terasa yea , phuiii . takde kena mengena kot ? harhar abaikan . Haa , aku pi sana beli ap jek , beli air je la . haha . Patuh kami meneruskan perjalanan ke Jusco di Taman Maluri . # harhar ayat bajet . Pegi jusco , ade Big Mega Sale . Mate aku memang rambang kat sini . Jadah semua sale tapi untuk J-card member jea . babi betul lah . Dahlah aku ada berkenan satu baju ni , rm20 je . Tp sale tu untuk J-card member jea . Yg takde , harga rm30 keatas . bangang !

aku dah hangin dah nie . Nasib kak nurul pujuk cakap , beli kat TS jea . Okay foinee , aku ikot cakap dea  jea . Hikhok . Aduhh , dah pukul bape ni tak makan lagi , singgah KFC jap naa . Harhar . Aku lapar . aku makan KFC . Dorang makan McD . Huhuu .Dah habih makan tuu semua pergi jalan naik monorel perrgi ke destinasi seterusnya Times Square :) aduihh , penat toqq nak menapak ! Jauh bebenor . haihhh -.-'


----------------------------- Iklan ----------------------------
# berehat sebentar bersama KitKat :)


// Galeri Gambar


 // Mcm Yunalis Zarai bak kate kak Sam . Phuii xP shihh . harhar




 // dgn Kak Nurul kesayangan



 // Kak Nurul sayang



 // Muka penat berjalan lah sial

/ Otw nak naik LRT


Itu sahaja gambar-2 saya untuk kalini . Yg pasti ade ganbar Kak Nurul kesayangan kiteww ade . Syg Kak Nurul comeyy . Muahh sikett :* nanti dah tak jumpa kau lagi kak. :/  Iloveyouu kak :') Rindu nak cubet pipi kau lahh keding :) Saket tak tadi aku genggam tangan kau kuat-2 mase nak lintas jalan ? Rinduu kau syang kau kak :* muahmuah .


# untunglahh ada boyfriend xP

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥