❤My life .❤
Sunday, 18 December 2011 | 23:22 | 0 love drops


Okay hi assalamualaikum :) Hi pakwe Hi makwe Hikhik . Harini i wanna share about mine kay ?
Mesti korang nak tahu kan ? 


# about me //
Just call me izza . Sometimes people call me eyra . 14 going 15 . 
- I'm a ordinary girl .
- PMR candidate 2012 // 
- Suka makan chocolate KitKat .
- Taksuka makan sayur yg pelik-2 . // weird -..-'
- Gembeng :'3
- Seorang yg sensetive not happy go lucky . // sometimes laa
- Ramai org suka kwn dgn saya sebab diorang ckp saya tak GEDIK # tp saya rasa ramai org taksuka dgn saya sbb saya GEDIK .
- Suka merajuk dalam bilik sorang-2 .
- Duduk dalam bilik sorang-2 bila kena marah dgn mama .
- Taksuka masak ==' # takbole kahwin ni xP
- Taksuka dipaksa dan suka memaksa // hewwheww
- Takut kan kegelapan // tidur pun bukak lampu xP
- saya tak kejar HOT . # Hot pun tak kemane , neraka lagi HOT .
- Suka berjalan habiskan minyak motor ayah :P
- Hobi saya suka dengar lagu , blogging , facebooking , tweeting sampai mak saya rasa nak campak lappy ni kat longkang . Muahahaha :DD
- orang cakap aku ni pendiam . Tapi in fact is NO . Korang yg tak kenal aku yg ckp mcm tuu . Tp yg dah kenal akan ckp aku ni KEPOH xPP
- Saya nak duet banyak-2 . Nak jadik Shopaholic kalao bole ? :D
- Saya ni jahat tau kalau nak tau . # tolong jauhkan diri anda dari sya .
- Saya pun bukan nye budak pandai . Tp berusaha nak jadik pandai .
- Nak dapat straight A's dlm PMR tahun depan . InsyaALLAH . 
- Nak bangga kan makbapak saya , adek-2 saya , atuknenek saya , pakcikmakcik saya , sedaremare saya , kawan-2 saya , cikgu-2 saya . 
- Nak jadik seorang insan yg berguna dan taat setia pada Allah dan ibubapa :)
INSYA ALLAH :)



Ini biodata diri saya :)

Nama : Taylor Swift  (bukan nama sebenar)
Umur : Baru nak masuk 3 tahun
Jantina : Shemale
Alamat : 0 , Jalan yang lurus lagi benar, Malaysia . #Planet : BUMI
Hobi : Main hide n seek ,kira bulu kucing ,patahkan batang penyapu
Tarikh lahir : Semalam punya semalam punya semalam lagi
Tempat lahir : Atas katil dalam bilik di hospital
Bangsa : Bangsa Melayu kita ! #1 MALAYSIA
Status : Janda anak 3 #anak tekak ,anak mata dan anak kucing
Nama bapa : Ayah kandung
Nama ibu : Ibu kandung
Rakan karib : Al-Quran dan hadis
Rakan yang dibenci : Rakan-rakan yang dibenci
No.tel (rumah) : Nombor ganjil
No.tel (h/p) : Ada 10 digit kesemua nye
Pekerjaan : Kerja dapat gaji
Jawatan : Penolong pengerusi Kelab Kebudayaan
E-mai l: pakmail@abjad.com.my
Makanan kegemaran : Makanan halal n bole buad sy sebut Alhamdulillah
Minuman kegemaran : Cecair yang bole diminum
Buku kegemaran : Muka buku ♥
Kenangan manis : Makan gula
Kenangan pahit : Jatuh longkang #budak2 punye knangan pahit
Nama sekolah : Sekolah Membuat Keranda China #SMKC
Taraf pendidikan : Lebih tinggi dari KLCC #gayatt
Cita-cita : Bukak kilang mentol
Impian : Dapat lempang orang yang dibenci
Warna kegemaran : Warna warna Malaysia ku cemerlang ~ lalalalala~
Rancangan tv kegemaran : Asal kan ada kaler .
Artis kegemaran : Pelukis negara #artist =='
Idola : IBU BAPA KANDUNG ♥

Saya tak mungkin sombong dengan anda ,kalau anda tak sombong dengan saya . ^^

# Dah baca kan pasal saya ? ahaha :DD Kay , selamat berkenalan ^^V Peace (Y)



Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥