❤Enough Sayang :'(❤
Tuesday 13 December 2011 | 06:39 | 0 love drops
Nampak tak gambar kat atas tuhh ? Kay aku rindu dia :'|
Rinduu sngat-2 . Memang hati aku hanya untuk dia sorang jea . sumpahh ! Aku takbole nak tipu diri aku . Aku syang dia . Aku rinduu diaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!! :'(

Tp tu semua tak bermakna kalau aku bertepuk sebelah tangan . Aku je yg sayang dia , rinduu dia , nak dia , ape-2 je dia , sedangkan dia ? Ade ke dia syg aku ? Rindu aku ? Nak aku ? Instict aku kata ya ! Tapi , in fact is NO !
Dia tak sayang aku , dia tak rinduu aku , dia tak nak aku !
Aku dapat rasakan tu semua . Perit sangat bile diperlakukan dgn sebegitu rupa . Aku rasa mcm aku ni tak dihargai . Ibarat macam sampah . Buang mcm tu jea !
Dan juga diperlakukan mcm Tisu . Bila nak guna , amek , bila dah habis guna , buang mcm tuu jeaa . Kau ingat aku takde perasaan ke ? Hati aku ni , hati tisu . Jiwa aku , jiwa sensitif . Cepat terkoyak , bila ditoreh , terkoyak . Ya Allah , hati aku mcm dirobek robek dgn pisau yg tajam bile kau ckp dlm text ' ehh yangg , okay lhh , cayel nak main game lepastu nak lepak gn memb-2 pempuan . ''

Sumpahh ! Hati siapa tak sakit kalau bfie yg dia syg , dia sanjung selama ni , buat dia mcm tuu ? Bie , lepas aku dpat mcet dr kau ckp mcm tuu , Air mata aku terus melelh tanpa henti . Sendu hati aku lihat mcet kau tuuu tau tak ?
Haihh , aku dah bg kau peluang , hati aku dah bg kau peluang terima kau balik bertakhta dlm hati aku , kau janji dgn aku dulu , kau taknak buat perangai mcm dulu tuu , nak buang jauh-2 perangai tuu , kau janji kau nk hargai aku . Nak syg aku , taknak buat mcm dulu tuu . Mane janji-2 kau yg dulu ? Mane sayang ? Mane ?
Huh ! Lelaki , hanya tahu buat janji manis ! Penat air mata aku nangis sebab lelaki . Umi penah ckp ' kau ni izza dah mcm aku nangis sebab lelaki ' ! Betul ckp kau umi , aku mmg senang nak nanges sebab laki yg aku syg :'( Mcm kau jugak kan ? Kau penah nanges dekat aku kan pasal si capital R tuu ? :'3 Kan Umi ?

Aku CINTA diaaaaaa :'( Dia tak macam ex-2 aku , dia jujur , dia baik , dia ikhlas terima aku , tp bila dah mcani , patot ke aku ckp mcm tuu ?
Hurmmmm , entahhh lhh --' Aku penat diperbodohkan . Penat jadi Mainan dia , Boneka dia , Patung dia yg tak bernyawa . Yg boleh diperbodohkan oleh manusia yg tak berhati perut .

Haihhhhh ==' Nak nangis jiwaa aku tenguk perubahan sikap dia dari hari ke sehari . Text tak pernah nak reply , call tak pernah nak angkat . Angkat pun ckp busy je . Nati call balik . Setiap hari , tak pernah miss , aku selalu tunggu nama dia tertera kat skrin handphone aku , tp .... ? Hmm , takde pun ! Asyk busy manjang . Tipu lhh kan kalau kau busy manjang . Okay fine , aku percaya lhh kan kalau kau busy sekalipun or malas nak layan aku , at least bgtau lh aku sygg . tp semalam aku ad mcet Nizam , dia ckp kau nak jumpa aku . Okay , kat situu aku dah percaya kau , aku happy sngat nak jumpa kau . Happy sesangat . Tak terhingga ke ' HAPPY ' an aku ni . Tapi kegembiraan aku tak lame :')
Lepas kau ckp nak jumpa aku kat tempat biase , pukul 5 , aku terus pergi , terus amek kunci moto pngel membe aku , pergi tempat kau . Nizam ckp kau dah smpai . Finee , aku percaya wehh , aku kalut gilaa time tuu sbb aku takot kau marah aku dtg lambat . Tpi bilaa aku dah smp , batang hidung kau pun aku tak nmpak , apatah lagi Nizam . Ya Allah , sumpah aku menangis time tuu . Aku ckp dgn Yana , aku dah dipermainkan , diperbodohkan . Ap salah aku kau buat aku mcm tuu sekali ? Ap salah aku smpai kau nak permainkan aku cemtuu sekali ? Sampai kau nak bodohkan aku cemtuu ? Dherrr ~ Aku penat dherr . Aku penat cenii . Aku tak kuat . Cukup lahh , aku hny hamba Allah yg kudus , yg lemah , yg kerdil . Aku tak kuat nak hadapi semua ni . Patah hati aku Ya Allah . Hati aku , jiwa aku sakit :'/

Aku dah buat keputusan , aku nak over kan relationship kite ni . Tak kisah lhh ape org nak ckp , aku ego ke ap ke , tp ni perasaan aku , aku berlawan dgn perasaan aku sekarang ni . Aku nak sangat jumpa kau buat kali terakhir dalam hidup aku , aku nak sangat ! So , pleaseee ? Jangan hampakan perasaan aku buat kali terakhir . Berilah aku kegembiraan dari kau buat kali terakhir sayang :'I Pleaseeee :'(


Honestly i said , i still love youu sayang :*

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥