❤Bezakan antara Jantan Dan Lelaki :)❤
Thursday 15 December 2011 | 02:28 | 0 love drops





hye korang , today aku nak share pasal JANTAN atau LELAKI . kenapa tajuk nihh cam nihh ek ? HAHA , akuponn takk twu (: but read this okehh .


ANTARA JANTAN DAN LELAKI ;

♥ apabila nampak gambar seksi awek kat facebook .
JANTAN : awak comellah , saya suka !! * dgn love beribu-2 !
LELAKI : ASTAGHFIRULLAHALA'ZIM . aurat2 !

♥ apabila nampak awek gila cun tambah seksi .
JANTAN : pergghh , awek cun siottt ! usha jom !! aku dah takleh tahan lagi dok !
LELAKI : (tutup mata , terus blah sambil mengucap)

♥ apabila belajar ,
JANTAN : bosan gila study ! ponteng jela ~
LELAKI : dah besar nanti , kalau aku tak belajar, tak dapat kerja bagus, camne nak sara anak bini ? study2 !!
♥ apabila nampak perempuan berjubah, bertudung labuh ,
JANTAN : hahaha, gila ar ! ada ustazah siot !! macam selimut aku tengok !
LELAKI : SUBHANALLAH ,, cantiknya ciptaan ALLAH yang sopan ini .. semoga isteriku begitu juga ..
♥ apabila malam,,
JANTAN : kau tunggu je . malam ni kita rempit 50 kilometer non stop ! pergi pub , minum sampai muntah !!
LELAKI : malam ni aku nak habiskan baca satu juzuk AL-QURAN ..

♥ apabila digoda awek,,
JANTAN : ok , no hal ! malam ni jumpa ! sayang you baby ! muuahh !
LELAKI : maaf , saya tak mahu bercinta sebelum kahwin .. saya nak perbanyakkan dulu cinta saya pada ALLAH ..

♥ apabila bekerja,,JANTAN : settle ! gaji aku ni , boleh aku buat joli satu malam ! haha . semua betina aku tibai !!
LELAKI : ALHAMDULILLAH . aku nak simpan gaji ni untuk masa susah aku ..   
 
♥ apabila berkahwin,,
JANTAN : ah , kau dah tak cantik ! aku boring ngadap muka kau je ! blah la !
LELAKI : sayang , abang akan jaga sayang dan anak2 kita sampai hujung nyawa abang ..



Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥