❤AZAM TAHUN BARU 2012 !❤
Monday 26 December 2011 | 00:37 | 0 love drops



Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh :) hah , amekaw panjang aku bg salam . Kehkeh .  Err , entry kalini aku nak cerita pasai AZAM 2012 !
Yeahhh ! Hikhok hikhok . Harini tarikh 26/12/2011 syukur alhamdullillah kerana aku masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah ini . Segala kebaikan itu dtg dari Allah S.W.T dan segala keburukan itu dtg dari diri kita sendiri . Oleh itu , aku ingin memperbaiki segala kesilapan yg pernah aku lakukan dalam diri aku . Aku hanyalah insan biasa yg bnyk melakukan kesilapan .
Maka dari itu mulai tahun 2012 aku ingin mulakan azam yg baru dengan semangat yg baru untuk tempuhi hidup yg berliku yg penuh onak dan duri dengan sabarnya .

Maka dengan itu saya Nur Izza Syahira binti Shamsul Amri ingin membuat pengakuan bahawa budak ni sedang meningkat remaja dan bakal menduduki peperiksaan yg besar tahun hadapan iaitu Pii-Emm-Arr = PMR !
Dengan itu saya ;
-ingin belajar dengan bersungguh-sungguh tahun hadapan untuk banggakan makbapak saya , cikgu-2 saya , pakcikmakcik saya , atuknenek saya , sedaremare saya , adekadek saya .
-ingin mengubah sikap saya yg buruk kepada yg lebih baik .
-nak solat 5 waktu sehari semalam 
-taknak buat jahat kat semua orang lagi .
-taknak enjoy sangat selalu .
-akan berhenti berfacebook-ing , bertweet-ing , berblogging untuk masa depan saya demi sementara waktu .
-akan menumpukan sepenuh perhatian pada pelajaran .
-say NO to COUPLE ! # insyaAllah :)
-no more texting again . InsyaAllah tidak akan selalu bertexting :)


                                             UNTUK AYAH DAN MAMA :)



                 
# Setakat ini itu sahaja yg mampu saya azamkan . Jika tidak ada aral yg menimpa insyaAllah azam-2 itu akan mampu saya lakukan . Anda menjadi saksi yg saya azamkan kesemua azam yg saya senaraikan di atas . Jika saya tidak menunaikan azam-2 di atas , maka bala akan menimpa saya . Doakan saya kawan-2 :) Thanks friend :*

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥