❤So busyy -____-❤
Wednesday, 24 August 2011 | 10:38 | 0 love drops


ahh , dah nak dekat raya rite ? Lagi berapa hari je lagi . Mesti best kaurang nak sambut hari Lebaran nihhh kannn ? Semestinya aku busy bila time tuhh . Haisehhhmannn , tak cukup tangan 
nak buat itu dan ini . For sure lahh . Takpaya tny lagi . LOL >.< Grr ~ haihhhh .
  • kemas rumah
  • sapu lantai / mop lantai
  • tukar langsir
  • tukar sarung kusyen
  • lap balang kuih
  • buat kuih
  • tukar position TV #semestinya.tiap-2 tahun tukar kot? :3
  • lap habuk yg ada kat almari-2
  • lap tingkap
  • vakum tangga #almaklum,rumah teres 2 tingkat :3
  • nyanyi lagu-2 raya
  • basuh kereta
  • vakum kereta #bagi bersihh :P
  • prepare barang raya
  • cantikkan rumah #tak cat pun okay tahun nihh 
  • siram pokok bunga
tuh jea kott kerja yg aku kena buat menjelang hari raya ? Taktahu lahh klau mama nak bagi lagi kerja kat
aku ? XD pape jelahh kan ? Aku tolong jea kot? haha , aku kan baikk #perasan

haihhhh . seriously aku PENAT GILAA doe . Penat sangat . Tadi kat dalam bas waktu balik aku tertidur . Allah , burukkan perangai saya ? :3 Chill lahh . Aku ingat Jumaat taknak sch . Buat cuti sendiri . XD act sepatutnya esuk yg taknak sch , tapi mcm takbest pulak . so , aku cuti jumaat jelah . Hihii ~
Esuk aku nak mintak maaf kat cikgu-2 yg dah ajar aku . Err , tadi aku mintak maaf kat cikgu Rahmah .
Aku say SELAMT HARI RAYA and then mintak-2 maaf ape sume . Then kan , tadi kitorg dapat bubur lambuk kat sch . Sedap bole ?

XD aku taksabar pulak nak pergi majlis berbuka puasa nd aktiviti mengacau dodol kat sch bg PENGAKAP .
fuhyooo ^^ hahahahahahaha ! nak jugak kan , tenguk hero-2 kita nih kacau dodol mcm mana ? Larat ker ?
XD hihii , pmpn takpaya kacau dodol , kitorg just tolong prepare fr berbuka puasa je . So kitorang tolong tenguk jelahh dorg kacau dodol kan ? Kesian mereka ? #bestbole?

-----------------------------------------------------------------
kayyyy , mata sudah ngantuk kay ? SUASANA KELAM , TERASA SERAM , PIPI DAH TEMBAM , MATA DAH LEBAM , LAMPU DAH PADAM , SAJA NAK UCAP ' SELAMAT MALAM ' !!!!!! 

#KBUII . ILAPPPCHUUUALLLLL <3 :*


Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥