❤I LOST MY MOOD :(❤
Sunday 21 August 2011 | 08:31 | 0 love drops

salam semua . salam 1 malaysia . salam berpuasa . haha xD .
kay , nampak tajuk entry tuhh ? hurmm , yeahh . I LOST MY MOOD DEAR .
setiap hari setiap masa aku rasa mcm hidup nihh tak adil . tapi sape lahh aku nak tentukan keadilan kan ?
aku hanya insan biasa yg perlukan keadilan dalam diri ..
haihhhh ==' haha , tajuk dah lari . dah melalut dah aku nih. haha, abaikan.

oke , tadi aku mmg sedih gilaa. nak nangis pun ada. aku taksuka kalau org dah suruh aku mintak tolong , then bilaa aku dah tolong, dea nak marah-2 . nak ngaruk . seriously, aku mmg HATE gilaa org cm uhh. dah masuk kategori memaksa dah tuhh. aku mmg taksuka lahh, lagi satu , org yg suka memaksa even aku takna buad / masuk bnd tuhh . hasihh , aku benci lhaa .

adoii -.-' dea nehh haa , aku da tolong cukup bersyukur lhaa kan ? aku tolong babe, bukan tak tolong. lain lahh, kalau aku tak tolong langsung kan? nak ckp aku main lappy jer? ape kehee weyy? aku main, main gak. tpi at least aku berhenti kejap, tolong kau. yg kau nak blame aku je pahal. yelahh, aku nihh just menyusahkan hidup kaurang je kan ? kalu aku menyusahkan . aku pergi lahh. aku taktahn weyy nak hadap semua nihh. aku tak kuat :'[

normal lahh, semua nak blame aku setiap hari. kan? aku rasa mcm nak nangis jer wehh. aku takda tempat mengadu. blog nih lahh, tempat aku mengadu. dea jer yg bole dengar isi hati aku. aku dah takda sape-2 yg bole share prob. nak harap family? huh. langsung lahh. family aku cuma nak aku berjaya dlm pelajaran dlm hidup. dorang taktahu untuk mencapai tuh ibarat merentasi lautan benua. aku kadang-2 sedih pikir pasal hidup aku nihh. entah lha eak, knp hidup aku tak seHAPPY hidup kaurang-2 semua?

lepas satu prob, mesti satu prob datang lagi. haihh, aku kadang-2 rasa nak mati pn ada. sumpah weyy, aku taktahan.serious aku ckp, setiap malam, aku duk diam, aku nangis sorang-2. tadeh sape bole rasa ape yg aku rasa. perit weyy. knp aku tak boleh nak happy mcm life mbe-2 aku? hasihhh --' byk tau prob aku, prob di RUMA , SEKOLAH , prob nan KAWAN , KAKAK ANGKAT lagi. seriously, aku sedihh tahap babun. tiap-2 malam aku nanges kot, sampai satu hari tu terkantoi nan mama, mama nampak aku nanges. then aku ape lagi, terus tutup muka. mama ckp
mama ; kenape nanges?
aku : tadeh pape maa --' masuk habuk jea #sorimaaakakaktipumama :'(
mama ; takkan lahh.
aku ; yee , betul. 
mama ; tak baik tipu mama?
aku ; hurm, kawan kakak nak pindah lahh.. sedihh lahh. dalah rapat nan dea.#terpaksatipulagi
mama ; ohh. dalah , janganlah nanges 

aku sedih gilaaa waktu tuu. hurm, tpi skg, prob between memb-2 aku dah oke. alhamdulillah. terimakasih YA ALLAH kerana kembalikan persahbatan kami. tapi prob between aku and kakak kesayangan aku tuhh, belum selesai. tapeh lha , aku redha. even dea takan maafkan aku. aku tetap syg dea.

hurmm , kaylahh , aku penat lahh melayan perasaan nihh. kaybyee. selamat malam kwn-2. T____T

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥