❤UTHM !!!!!!❤
Saturday 23 July 2011 | 07:39 | 0 love drops
hye all bloggers ! dah lame eyra tak update blog ann ? bukan ap , tadeh bnd nak cerita act . haha ~
oke , done . nmpak tajuk kat ats tuh ? pasal UTHM rite ? oke , eyra nak cerita nihh . jum dgr . nak dgr tak ?
takna sudahh . bole get lost dari sini . * haihh , sumpah sakai .
hah , eyra dah mula merapu niyh . hurmm , oke-2 lets start . harini eyra ada pergi MAJLIS PENGANUGERAHAN SIJIL PENGAKAP RAJA PERINGKAT NEGERI JOHOR . haha , bukan eyra yg dapat puns . just jadik penonton jea . haha ~ tapi best tauk ?

oke , nak cerita nihh . datang-2 pukul 7 lebey tuhh , eyra tgu kat dewan , tenguk dorang semua tadeh kan , perhh , mmg menyirap . then aku col alia , dea ckp dea nak smpi , oke , tguu jelahh . then tgu farah plak , then tgu milah . dah jumpa semua , abg farith plak text , dea ckp dah sampai lum ap sume . haiihhhh ==
hurm , then kul 8 dah cek-2 nama semua , time to enjoyy . haha ~ aku naik bas tahu . bas UTHM laaa . bukan bas sakai oke . KAHKAHKAH ^^ then dah masuk aku pilih tempat agak belakang * tak belakang sangat.. pastuh dah sedap-2 duduk tuh , abg-2 niyh suruh penuhkan depan . haihh == disebabkan eyra hormat diorg niyh , eyra duduk jelah depan . haha , eyra pilih tepi tingkap . haruslahh kan ? hhaa ~
then dah gerak kak shasha n kak faz bukak lagu . haha , best . kitorg nyanyi sama-2 . err-2 , then si abg farith nie g text , eyra lynkan jelah . bosan kan ? haha , then dea mintk makanan . haha , sori abg . eyra lupa . tapi-2 kat UTHM eyra belanja gak dea .

then dalam 9.30 gituhh baru sampai kodd ? dah turun semua , kat UTHM tuhh , rupanya kena naik bas balik sebab kitorg kena pergi KOLEJ KEDIAMAN TUN FATIMAH sebab acara belum mula plus kena makan and tolong cikgu *tak tolong pun,lepak-2 jea..
haha ~ then dah masuk semua kitorg duduk laa kan , mcm org bodo , tenguk jer diorg dari sch lain . kitorg smpai pukul 9 lebey , then kena tgu pukul 12 baru bole pegi dewan . tak mcm lama plak kan ? hha , patuh snap-2 gmbr laa . then g tandas snap lagihh . pastuhh ,duduk bual-2 nan diorg , snap gmbr lagihh . haihh == penat aku pose tauk ? haha ~ apeseyy >< dah pukul 12 kitorg makan laa . dah habis makan semua lepak-2 jap , then naik bas g DEWAN UTHM tuhh . masa kat dalm bas tuhh , ada dak sch lain tauu . disebabkan aku pakai nametag yg bernama RAUDHAH , then ada kakak tuh panggil aku raudhah ? whattafunny ? haha , memula aku tak perasan then dea cuit bahu baru aku perasan . tak mcm bengang plak muka aku kan ?

haha , aku tebalkan je muka nihh . haha . pastuhh , kaka tuh tny :
kakak : korg nie darjah berapa ?
aku : *pelik.. darjah ? kitorg form2 , ada yg form1 ..
kakak ; ouh , menengah ? nmpak mcm sch rendah je .
aku : haha , *aku nan farah ketawa jer..

then dah turun semua , duduk kat luar dewan tuhh , patuhh ada ketua mana tahh , dea suruh duduk kat dataran ap eak ? tahh , aku pun tak ingat . haha , lawak kan ? lawak lahh sangat . huh ! haha ~ patuhhh , kitorg kena solat . pergilahh solat kat surau . tapi aku tak solat sebab tuuuuuuuuttttttttttttt ....................
HAHAHAHAHA ! duduk kat luar jea , snap gmbr lagihh . haihhh == bape kali aku nak snap pun aku taktau lahh ..  lepastuhh arahan utk masuk ke dewan , kitorg pun beratur lahh . mcm-2 dea bgy syarat . masuk dewan takboleh bwk beg , takboleh bwk phne . huh ! terpaksa simpan beg kat kereta cikgu GM . then dah beratur ap semua , masa tuk masuk dlm dewan . first time dhoo aku masuk majlis rasmi mcm nie . dah masuk sejuk gilaa . then dah duduk dalam kul 2.15 , lama tau nak tgu acara start . naik panas bontot aku nihh duduk dlm tuhh . lepas tuhh , org-2 kehormat masuk melalui karpet biru *bukan karpet merah sebab kat situ dea letak karpet biru... then tibe-2 dgr bnyi gong , hah , ketibaan masuk DULI YG MAHA MULIA TUNKU MAHKOTA JOHOR , TUNKU ISMAIL . haha , aku dapat tenguk muka dea dekat-2 dhoo . ada jambang . hensem gak . badan taff . *gedik ....

haha , then nyanyi lagu , kitorg tak nyanyi pun , just hayati je , then persetiaan pengakap . patuhh , ucapan-2 yg diberi oleh TUNKU MAHKOTA JOHOR *ayt takbole blahh...
haha , ngantuk teros siaaa . aku tahan jer ann . lepas dea ckp bgy sijil pada BUDAK PANGAKAP RAJA , aku teros segar siaaa . ahaha ~ tapi lama tauu . 300 lebey tuhh terima sijil . bygkan dari pukul 2.15 sampai pukul 4.10 kat dlm dewan tuhh . bape jam ? haihhh ==' bontot panas wooo ~ haha , masa dah nak bersurai tuhh , kena hayati lagi lagu BANGSA JOHOR , lagu tuhh bukan guna cd MINUS ONE tauu . dea guna drum . haihhh , tak mcm kuat plak ann , smapi dea ketuk kuat aku dah terkejut , nasib aku tak melatah jer . haihhh , yg si hidayah asek ketawakan aku sebab aku terperanjat dngn bunyi dram tuhh . setiap kali tenguk muka aku jer ketawa . aaku pun tak pahm .

haha , aku sabarkan jelahh . pastuhh , dah keluar , kitorg kena amek makanan , aku just amek air jer , tak amik makanan pun . haha , then mintak nan GM nak amik beg . huhuu ^^ dah amik beg sume , g laa beli-2 jajan kat situhh . aku beli coklat tuk abg farith then beli lah sikit makanan tuk aku makan dlm bas . haha ~
then dlm kul 5.30 kitorg naik bas tuk balik . haha , act tak balik terus pun tau . cikgu ckp nak singgah ayer hitam . yeaaahuuuuu ! shoppingg ! kitorg turun-2 then pegi kedai anak patung . kat ayer hitam kan bnyk jual ANAK PATUNG and PASU BUNGA and BANYAK LAGI LAHH . kitorg singgah setiap satu kedai then jumpa domo . g kedai lain , jumpa domo gak . haihhh --'haha , then aku nak gak ann beli domo tuhh , haha , tapi rasa mcm membazir plak ann ? aku just takna laa beli . dorg semua beli kan ? ada beli domo kecik , domo besar , haha , and ap-2 jelahh . patuhh , aku pegang domo milah , yg si abg farith tuh pegi amik then takna kasik balik . cikgu ikhwan tuhh , buat ape tahh . g cucuk-2 domo tuhh . haha ~ then kitorg pau cikgu ikhwan sbb nak beli air . cikgu belanja tau ? cikgu belanja aku ! *sumpah jakun...

haha , kitorg g kul 6 naik bas semula pukul 7 . haha ,lama kan ? tapi best tauk ? kihkihkih ^^
dah naik bas semua , kitorg karaoke kat dlm bas tau ? ada tv n mic . then bukak cd lagu karaok . sumpah mmg best gilaa . mula-2 nyanyi ramai-2 , patuhh abg shafiq plak nyanyi . masa nyanyi tuhh , aku nyanyi kuat-2 lagu ANDAI DAPAT KU UNDURKAN MSA . haha , terjerit jerit laa dlm bas tuhh . happy nye rasa time tuhh . bukan rasa , dah mmg happy pun . ada yg nak tido tak jadik nak tido . haha , then abg farith nyanyi lagu SALAM SEJAHTERA and BIDADARI . sedap tau suara dea ? bole tahan larhh .  hhaaa , then berhenti kat tol skudai for sembahyang maghrib . dahtuh masuk bas balik , patuhh , time to back home laa sygg . penat tau ? dari pukul 8 pagi smapi 8 malam tak balik-2 lagi . haha , then aku tgu laa ayh aku kat dpn sch nan damia farisha , maria , abg farith , apiz , hifni , aireena and sape-2 lgy lahh . aku tgu lahh sebab ayh aku amik lmbt ann .  sambil-2 tuhh bebual nan abg farith . then nanjeng-2 apiz . haha , best yoww . then aku ckp nan damia yg aku nak onl balik nie , abg farith dgr , dea nanjeng-2 aku . jahat punya abg . tapi pape sy syg awk abg <3 LOL . HAHA , SIODD JER DEA TUHH . tak abes-2 nak kenakan aku . brr ~ -.-
then ayh dah sampai , patuh aku say BYE to him . huhuu ^^ 
then lambai kat dea . hihii -.-

- ohoo , penat siaaa nak taip . sakit tangan , dah lenguh dah niyhhh , haha , gambar-2 kami belum di upl . internet sangat lahh lembob T____T tgu lahh bila saya upl gambar itu di FACEBOOK . just wait and see ^_^
k byeII . 

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥