❤haihhh =='❤
Saturday 16 July 2011 | 09:46 | 0 love drops
hurm , ouke , lets go .
tdi eyra ada bca blog sorang kwn eyra yg Comel niyhh kand . 
hurm , eyra baca lahh , sebab mmg eyra perasan diri eyra ada kat post dea tuhh .
THANKS AWK <3
act , kitorang sendiri yg bgtau cekgu kaunseling , sbb nak settle hal niyh .
eyra rasa ini mmg jalan terbaik utk eyra settle hal niyh . *taktau lah korg rasa mcm mana ?
tpi bgi eyra ini lahh satu-2 nye jalan penyelesaiannya .
cekgu dh bnyk nasihat eyra . bnyk tegur kesilapan eyra . eyra terima semua yg cekgu ckp .
semua yg cekgu ckp tuh mmg betul . takda salah nye pung . 
smpai eyra nanges-2 kan cerita tuhh semua .
tapi aku dah menyesal gilaa-2 bhai wt tuhh semua kat kaurang .
aku dah maafkan haziqah pasai dea wt statement kat aku tuh .
haziqah dah maafkan aku jugakk . * kott ? tahh laa ,  biarlahh dea kalau dea nk maafkan aku ke tk .
hurm , korang-2 pun tak kesah laa nak baik nn eyra ke takna .
eyra tak paksa pund korang nak baik .
tapi eyra nak ckp name awk mmg naik kat cikgu kaunseling .
sbb kwn eyra tuhh nak tahu hal dea nn si tuuuuttttt .......

tpi , kau takyahh risauu , aku tak mentioned nama kau lebihh-2 .
aku ckp aku nak baik nn kaurang jea . 
takda lebihh pund lahh . i'm be honestly now .
aku dh tak sanggup nak tipu diri aku lagi .
aku betul-2 menyesal dhoo :'(
sumpah lepasni aku TAKAN wt lagi .
aku nak berubahh . AKU CKP BETUL !
Aku tak tipuu . Aku dah takbuleh nak tipu diri aku sendiri .
Last-2 nanti diri aku gak yg merana .
Itu yg cekgu ckp .
hurmm , tapii tak kesah korang nak nilai diri aku mcm mana 
kalau aku dah ckp bnd nihh . Takesaa korang nak letak aku sebagai ap .
Aku just nak bagitahu yg skg aku mmg JUJUR .
Aku taktipuu . 

Aku mmg dah akui kesilapan aku , kesalahan diri aku .
Aku bkn nk jadik pendendam tau , tp aku ada PROB yg wt aku jadik pendendam .* sorry to say :(
hurm , aku dah mengaku segalanya kat dea .
aku dah mintak maaf dngn IKHLAS dn JUJUR dr dea .
Tapi ak tak kesah kalau dea nak label diri aku ap .
aku redha , aku terima jer .
sesi kaunseling niyh , bnyk ajar aku .
bnyk pngajaran dn teladan yg aku dpt .
bnyk gak ajar aku erti kehidupan .
erti kehidupan yg sebenar . erti kehidupan yg penuh dugaan ini .

p/s ; dah , enoughh . aku penad nak taip lagi . SAYANG SEMUA <3

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥