❤BORIA RK ~❤
Tuesday 19 July 2011 | 06:15 | 0 love drops
Nampak entry kat atas tuh ? Haha , act aku nak cerita laa niyh .
Pasal BORIA RK for PUAN PENGETUA KITA , PUAN WONG YEE KHOON .
hee , act best kodd . Budak RK terpilih tuk wt perform hmasa hari khamis nanti . Hari perpisahan beliau .
aku bangga lahh gak sbb dpt wt BORIA tuh ann , * huh , jakun .
haha , tadi dr lepas rehat sampai balik kitorg wt latihan , huh , busy okay ?
haha , dewan tuh dah mcm pesta dah aku tenguk . bingit gilaa -.-
tapi pape pun , enjoy kod ?
haha , yahh . enjoy . hihii ><
masa first-2 tuh cikgu mas ckp nak 12 org je . okay , then kitorang pund menari la mcm cikgu ami ajar .
then , dahtuh cikgu pilih sape yg pandai . haihhh =='
memula aku tak terpilih then cikgu panggil aku suro try  . pastuh , tuuptuup aku terpilih .
haiyoooo , bangga bhai . * jakun . sumpah gedik .
haha , lepastuh kand , cikgu suruh vokalis kita ANIS n YUNUS nyanyi . then bila anis nyanyi je sume jerit .
fuhhh , almaklum guna mic , mmg laa semua dgr . satu dwn laa bole dgr kan ?
haha , tapi mmg superb laa .
haha , yg aku tabolaa blaa kan , time joget waktu masuk tuh .
fuhhhh , langsi ~
kelakar gilaaa . nak tergelakk aku . hahaa ~
then aku terpaksa laa wt . * bukan terpaksa , mmg aku nak sporting puns .
haha , sumpah sakai -.-
tapi mmg best laa . aku keluar kan semua sporting aku kan ?
aku tenguk DAMIA , RAIHANA , ANIS , AINA , KAKAK , semua slamber jer menari .
haihhh -.- niy yg wat aku jeles ni ? * jeles ? gedik laa kau eyra .
haha , masa dah habis tuh cikgu suruh wt gaya menari kita sendiri . sumpah lawak .
aku wt mcm gaya menari zaman 60-an . wakaka ><


p/s : bestt siaaaaa >< hahaaa , kelakar pun adehh -.- tak sabar niee .

Hearts, eyza

♥ Past / Future ♥